Garancija i reklamacije

Bradonja garantuje za kvalitet proizvoda iz svog prodajnog asortimana. Svi proizvodi su ispitani i bezbedni za upotrebu i odgovaraju specifikacijama navedenim na web sajtu ili u uputstvu za korišćenje.
Ukoliko imate reklamaciju na proizvod koji ste kupili naša služba prodaje će Vam pomoći. Možete nas kontaktirati putem emaila info@bradonja.rs
Na vašu reklamaciju odgovorićemo u najkraćem mogućem roku, najkasnije u roku od 7 dana a rešiti je najkasnije u roku od 14 dana. Kako bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja. U tom slučaju će proizvod biti zamenjen.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
– Neispravnost reklamiranog proizvoda prijavite na email info@bradonja.rs, kako biste dobili uputstva o daljoj proceduri.
– Reklamirani artikal dostavite u originalnoj ambalaži.
– Napišete sažet opis neispravnosti.